Hoe stel ik mijn e-mailadres in via Outlook for Mac 2011?

Hier kunt u lezen hoe u Outlook for Mac 2011 handmatig kunt instellen om automatisch e-mail op te laten halen van uw domeinaan.

  • Gebruikt u Outlook for Mac 2011 voor het eerst? Klik dan op ‘Account toevoegen’. Heeft u het programma al eens gebruikt? Klik dan op ‘Hulpmiddelen’ > ‘Accounts’
  • Kies voor ‘E-mailaccount’

Accountinstellingen

  • Vul bij ‘E-mailadres’ uw volledige e-mailadres in
  • Vul bij ‘Wachtwoord’ het bijhorende wachtwoord in
  • Vul bij ‘Gebruikersnaam’ uw gebruikersnaam in
  • Kies bij ‘Type’ voor POP of IMAP
  • Vul bij ‘Server voor inkomende e-mail’ in: mail.uwdomeinnaam.nl (vervang ‘uwdomeinnaam.nl’ door uw eigen domeinnaam)
  • Vul bij ‘Server voor uitgaande e-mail’ in: mail.uwdomeinnaam.nl (vervang ‘uwdomeinnaam.nl’ door uw eigen domeinnaam)
  • Klik op ‘Account toevoegen’
Dit bericht is gepost in Email. Bookmark de link.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *