Ondersteuning binnen DirectAdmin

 

 

Het control panel heeft een ingebouwd berichten systeem. Klik op “Message System” en u gaat naar het berichten systeem menu. “X messages waiting” zal altijd te zien zijn naast deze link. De berichten kunnen belangrijke informatie bevatten, lees ze daarom zo spoedig mogelijk door.

 

Het berichten systeem heeft twee componenten: een ticket support system en een private message system. Als u hulp nodig heeft kunt u op “Create a Ticket” klikken. Snellhosting.nl zal op dit ticket antwoorden en u kunt dan op de ticket naam klikken om het te lezen. Privé berichten worden getoond in dezelfde lijst. Privé berichten kunnen anders zijn doordat zij geen reactie op een ticket zijn. Privé berichten zijn bijv. geplande downtime alerts, system-wide announcements, en waarschuwingen over uw overschrijding van uw limiet zijn. Om een privé bericht te lezen klikt u er op. 

 

Creëren van een Ticket 

 

1. Klik op “Create a Ticket”. 

 

2. Selecteer de prioriteit: 

  

Low: Het probleem veroorzaakt geen directe moeilijkheid. 

Medium:  Het probleem veroorzaakt directe moeilijkheid. 

High:  Het probleem moet meteen worden aangepakt.

 

3.  Voer een onderwerp in dat het probleem in een paar woorden beschrijft. 

 

4.  Leg het probleem uitgebreid uit.

 

5.  Klik “Save.”

De help desk kan op uw ticket antwoorden en het vervolgens sluiten. Een ticket zal gesloten worden wanneer het probleem is opgelost of als er geen hulp meer nodig is. Als u nieuwe berichten niet ziet in de ticket lijst, klik dan op “View Closed Tickets”. Als u van mening bent dat uw probleem niet is opgelost dan kunt u alsnog op het gesloten ticket antwoorden. 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *