Hier kunt u lezen hoe u Outlook for Mac 2011 handmatig kunt instellen om automatisch e-mail op te laten halen van uw domeinaan.
- Gebruikt u Outlook for Mac 2011 voor het eerst? Klik dan op ‘Account toevoegen’. Heeft u het programma al eens gebruikt? Klik dan op ‘Hulpmiddelen’ > ‘Accounts’
- Kies voor ‘E-mailaccount’
Accountinstellingen
- Vul bij ‘E-mailadres’ uw volledige e-mailadres in
- Vul bij ‘Wachtwoord’ het bijhorende wachtwoord in
- Vul bij ‘Gebruikersnaam’ uw gebruikersnaam in
- Kies bij ‘Type’ voor POP of IMAP
- Vul bij ‘Server voor inkomende e-mail’ in: mail.uwdomeinnaam.nl (vervang ‘uwdomeinnaam.nl’ door uw eigen domeinnaam)
- Vul bij ‘Server voor uitgaande e-mail’ in: mail.uwdomeinnaam.nl (vervang ‘uwdomeinnaam.nl’ door uw eigen domeinnaam)
- Klik op ‘Account toevoegen’